A sikertelen fogyókúrák oka

Az emberi szervezet működési mechanizmusa több ponton önmaga akadályozhatja a fogyókúra sikerességét.

Rendeld meg és érd el a vágyott alakod mielőbb!

A termék megvásárolható a Fillzen munkatársaktól.

Ha nem ismersz Fillzen munkatársat, akkor a megrendeléshez keresd kollégánkat a következő elérhetőségeken:
revoslim@fillzen.com
06-20/419-7471

Ha több információra van szükséged, olvass tovább!

Miért nem sikerült eddig a fogyókúrád?

Talán már Te is próbálkoztál korábban különböző diétákkal, fogyókúrákkal. Talán már Te is szembesültél ezeknek a kúráknak a káros mellékhatásaival. Lehet, hogy Te is számolgattad a bevitt kalóriákat, sanyargattad magadat, keményen sportoltál és talán le is adtál jónéhány kilogrammot.
És mi történt a diéták után?
Netán vissza is híztad a keservesen leadott súlyt?

A sikertelen fogyókúrádban szembesültél esetleg a


  • visszahízásal
  • izomtömeg csökkenéssel
  • bőr rugalmasságának elvesztésével
  • hormonzavarokkal
  • vitamin és tápanyaghiány okozta hiánybetegségek kialakulásával
  • emésztőrendszeri gondokkal
  • keringési problémákkal
  • énkép zavarral?


Vagy egyszerűen el sem jutottál a program végéig, mert addigra teljesen kiéheztetted magad és a szervezeted legyőzte az akaraterődet?

Megértünk Téged, és először is megnyugtatunk:

Nem a Te hibád!

Nem a Te hibád, hogy minden akaratod ellenére eddig nem tudtál megszabadulni a súlyfeleslegedtől.

Mi az oka az elhízásnak?

Ezt a kérdést valószínűleg már Te is feltetted magadnak. Ne borulj ki attól, hogy nem jöttél rá!
Ezzel a kérdéssel már hoszú ideje foglalkozik a tudományos világ is.
A legtöbben a következő okot sejtik a dolog mögött:

        ELHÍZÁS = TÚL SOK ÉTELLEL BEVITT KALÓRIA

Ugyanis eddig az elhízással kapcsolatos alapvető adatok azt mutatták, hogy a túlsúlyosság oka nem más, mint az, hogy túl sokat eszünk, ellenben nem mozgunk eleget. Vagyis a fogyókúrákban a hangsúlyt az étellel bevitt és a szervezetünk által felhasznált kalóriák mennyiségére helyezték.

Ha pusztán fizikai számolgatás lenne az egész, akkor miért van az, hogy némely ismerősöd bátran megehet bármit, nem figyel a táplálkozására, nem sportol, de ő mégsem hízik?
Ugyanannyi, vagy még több kalóriát eszik, mint Te, mégis karcsú. Miért van ez?

Azért, mert testünk működési mechanizmusa sokkal bonyolultabb annál, hogy csak a bevitt és felhasznált kalóriákat számolgatva nagyobb és hosszabb távú hatást gyakoroljunk rá.

Aki nem hajlamos hízásra, azok szervezete működése közben a bevitt kalóriák döntő többségét felhasználja és csak minimális mennyiséget raktároz el. Ők megfelelően égetik a tápanyagokat, és nekik megfelelő az energiaszintjük is.

Neked, ha hízásra hajlamos vagy, az étkezéssel bevitt kalóriák nagy részét a szervezeted nem elégeti, hanem zsír-raktárakban tárolja el. Ezáltal nem jutsz elegendő energiához, vagyis az energiaszinted alacsony. Ezért, hogy növeld az energiaszintedet megint eszel. De hiába eszel többet, hogy több energiád legyen, a tested megint csak nem égeti rendesen a kalóriákat, így csak a zsírréteget növeled magadon.

Az eredményes fogyókúra titka:

A bevitt kalóriák nagy részét a szervezet ne raktározza, hanem energiává alakítsa, valamint a zsírsejtekből a zsírt kiszabadítsuk, hogy azt a szervezet elégesse.


Mi történik a szervezetedben?

Az optimális kalóriaégetésnek a legnagyobb akadályozója az inzulin nevű anyagcsere szabályzó hormon.
Ez az a hormon, ami az energiafelhasználás és a raktározás arányát szabályozza, valamint a raktározásra kerülő részt zsírrá alakítja.


Az anyagcsere során az inzulin zsírt pumpál a zsírsejtekbe úgy, hogy a zsírsejtek felszínén lévő lipoproteinlipáz nevű hormont aktiválja. Ez a triglicerideket - a 3 zsírsavból álló molekulákat alkotórészeire, zsírsavakra bontja, és ezeket a szabad zsírsavakat a zsírsejtekbe juttatja. Az inzulin eközben glukózt (cukrot) juttat a zsírsejtekbe. Ott a glukóz bomlása során glicerin-3-foszfát keletkezik, ami a zsírsavakat a zsírsejt belsejében visszaalakítja trigliceridekké. Ezek a nagy, 3 zsírsavból álló molekulák pedig nem tudnak kijutni a zsírsejtből, ott csapdába esnek.

Magas inzulin hormonszint esetén erősödik a zsír-raktározás is.

Ugyanis az inzulin ezzel egy időben gátolja a lipoproteinlipáz aktivitását az izomsejteken, amitől az izmok nem tudnak zsírsavakat felvenni a vérből. Így az izmok működésük során cukrot égetnek zsír helyett, és a vérben lévő szabad zsírsavak is a zsírsejtekbe kerülnek.

Az inzulin másik hatása, hogy gátolja a hormon-senzitiv lipáz aktivitását. Ez a lipáz felelős azért, hogy a zsírsejtekben lévő triglicerideket szabad zsírsavakra bontja, azért hogy a szabad zsírsavként ki tudjanak jutni a zsírsejtből és ellássanak minket energiával.

Az inzulin tehát azáltal, hogy gátolja a hormon-senzitiv lipáz aktivitását, megakadályozza a zsír lebontását. Mikor az inzulin "felhizlalja" a zsírsejteket, teletömi trigliceridekkel, új zsírsejteket hoz létre.

A magas inzulinszint csökkenti a zsírbontásban szintén fontos szerepet játszó növekedési hormon szintjét is a szervezetben. Ennek csökkenése pedig gátolja a szervezet éjszakai zsírbontását.

A zsír-raktározás megszüntetéséhez tehát az inzulin szintet kell a normál tartományban tartani.


A fogyókúra legfőbb ellensége


Magas inzulinszint a szervezetben = zsír-raktározás


Hogyan szabályozhatod az inzulin szintedet?

Az inzulinszintet a vér cukorszintje szabályozza.

A vércukorszint szénhidrát tartalmú ételek fogyasztása után a normál tartomány fölé emelkedik.

Ez a jelentős vércukor szint emelkedés sok inzulin termelődést vonz maga után. Ez pedig azt eredményezi, hogy a fent leírt folyamatnak köszönhetően a szervezeted több zsírt fog raktározni.

A szervezeted zsír-raktározása a szénhidrátfogyasztás függvényében változik. És valljuk be, mai modern táplálkozásunk szénhidrátokon alapul.

Arra kell tehát ösztönözni szervezetedet, hogy a bevitt kalóriák nagy részét ne elraktározza, hanem elhasználja; valamint a már elraktározott zsírt a zsírsejtekből kiszabadítsa, hogy azt energiává alakíthasd.

Ehhez tested anyagcseréjét kell megfelelővé tenni.

Az anyagcsere azoknak a biokémiai folyamatoknak az összessége, amelyek révén tested a tápanyagokból energiát szabadít fel. Ezzel az energiával működnek a létfunkcióid illetve ennek felhasználásával épülnek újra az elhasználódott sejtjeid. Azonban nem használódik fel erre az összes energia, a felesleget a szervezeted a zsírsejtjeidben elraktározza.

Ezt a folyamatot enzimek és hormonok sokasága szabályozza a szervezetedben.


Mi befolyásolja a fogyókúrád sikerességét?

Az emberi szervezet működési mechanizmusa több ponton önmaga akadályozhatja a fogyókúra sikerességét.

Ezek a gátló tényezők lehetnek a nem megfelelő: 

  1. Szénhidrátanyagcsere
  2. Hormonanyagcsere
  3. Zsíranyagcsere
  4. A tápanyagok gátolt felhasználása
  5. Az ásványi anyag és nyomelemszint
  6. Táplálkozás
  7. A fogyókúra hatékony elvének és módszerének hiánya                       

A fogyókúrás készítmények nagy része a fogyókúra akadályai közül csupán csak egyre összpontosít. Ez azonban nem vezet eredményre.

A tested működése szorosan összefüggő folyamat, ezért a fogyókúrád hatékonyságának érdekében ezeket a tényezőket egyszerre kell kezelned.

Szerencsére van megoldás!

Tudd meg a részleteket!

Rendeld meg és érd el a vágyott alakod mielőbb!

A termék megvásárolható a Fillzen munkatársaktól.

Ha nem ismersz Fillzen munkatársat, akkor a megrendeléshez keresd kollégánkat a következő elérhetőségeken:
revoslim@fillzen.com
06-20/419-7471